Tuesday, October 24, 2017

Borgo de Pazzi Naturalia




Een tijdje geleden won ik op Instagram een geweldige giveaway bestaande uit twee knotten Borgo de Pazzi Naturalia. Deze prachtige wol komt uit Italie, is heel erg dik en ruikt nog heerlijk naar schaapjes. Ik begon dit weekend aan een kussenhoes, maar omdat ik een vrij groot kussen maak had ik aan twee knotten niet genoeg. Dus ik bestelde er twee bij en die kwamen vandaag aan met de post. Ik had ze uitgepakt en was de doos aan het opruimen toen ik bij terugkomst ontdekte dat de knotten al ingepikt waren door mijn kat. Die ligt er nu heerlijk op te slapen en ruikt inmiddels als een lief klein schaapje. Dan morgen maar verder en nu door met wat anders want voorlopig krijg ik mijn wol niet terug. :-) Het patroon van de kussenhoes zal ik hier trouwens plaatsen als het af is. Een fijne avond gewenst!

Some time ago I won a lovely giveaway on Instagram: I won two skeins of this gorgeous Borgo de Pazzi Naturalia. This gorgeous yarn from Italy is very bulky and it still smells like sheep. I started making a cushion cover this weekend, but as I'm making a large cover I needed two more skeins. So I ordered two more and they arrived today. After I unwrapped them I cleared away the box and when I returned I found the skeins were already taken by my cat. She's sleeping on it right now and she smells like a very cute little sheep now. So I'll continue with another project as my yarn is not available at the moment. :-) As soon as the pattern is finished I'll share it on my blog. Have a lovely evening!

14 comments:

  1. haha heel herkenbaar. Ik geef je kat groot gelijk.

    ReplyDelete
  2. Oh wat lief om te zien! Lijkt me zo gezellig zo'n poezenbeest wat er gezellig bij komt zitten als je zit te handwerken. Groetjes Annemarie

    ReplyDelete
  3. I have a cat that looks like yours. I’m sure it is because they are Calico, but my cat will look at me and dare me to move her.

    ReplyDelete
  4. Haha, er bestaat een spreuk: 'Als je op de beste plaats in huis wilt zitten, moet je eerst de kat optillen.' Toepasselijk ;-)

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke foto, en de wol ziet er heerlijk zacht uit.

    ReplyDelete
  6. Ach ja, kijk haar liggen dan!@
    De koningin😊.
    Zoek jij maar wat anders, want deze bollen krijg je voorlopig niet terug.

    ReplyDelete
  7. Ha! I too have a calico cat like that—and with a similar attitude. But she’s so cute I would let snuggle with my yarn, too!

    ReplyDelete
  8. Una foto preciosa y un gato muy listo,que a gusto se le ve en esa cálida lana!!!
    Besos.

    ReplyDelete
  9. Bless her, how sweet. (annoying when you want to get on but very sweet!)

    ReplyDelete