Sunday, March 1, 2015

Boho Crochet

My projects in: Boho Crochet - 30 Hip and Happy projects




























Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for free patterns - Klik hier voor gratis patronen

Ik ben heel erg trots dat ik heb mogen bijdragen aan een geweldig nieuw boek: Boho Crochet! Het ligt al een paar weken op mijn bureau, en het was echt lastig om er niet eerder over te bloggen. Maar nu is het er dan eindelijk! De foto's zijn fris en doen denken aan de lente, de projecten in het boek zijn heel erg kleurrijk en vrolijk. Er staan vier ontwerpen van mij in het boek, en ik moet zeggen dat de uitgever heel mooi werk heeft verzet door goed bij elkaar passende projecten te selecteren. Er staan meer dan 30 projecten in het boek, die zijn gemaakt door tien verschillende ontwerpers. Alle ontwerpers hebben een blog of een Etsy-winkel (of allebei) en misschien ken je ze al wel. Ik zal de komende weken over ze bloggen, want zelfs als je niet geinteresseerd bent in het aanschaffen van dit boek, dan nog is het leuk om de personen die bijgedragen hebben aan dit boek te leren kennen want hun werk is erg mooi.
Het boek is in verschillende versies te verkrijgen (zie onder voor de voorkanten en het verschil): in de US terminologie (klik hier) en de UK terminologie (klik hier) en inmiddels ook in het Nederlands (klik hier). Als je besluit het boek aan te schaffen dan hoop ik dat je het heel erg leuk vindt. De projecten die ik haakte voor dit boek haakte ik overigens met Phildar Coton 3. Als je mijn projecten uit dit boek gaat haken dan adviseer ik je dit garen te gebruiken. Niet alleen omdat het een heel fijn garen is maar ook omdat het het beste resultaat geeft als je mijn patronen er mee haakt. Ik wens jullie een fijne zondag!

I am very proud to announce that I've contributed to a gorgeous new book: Boho Crochet! It's on my desk for a couple of weeks now, and it was very hard not to mention it any sooner. But finally it's here! The pictures are fresh and all ready for Spring, the projects are colorful and happy. There are four designs by me in the book, and I must say that the book editor did a brilliant job in finding matching projects. There are over 30 projects in the book, and they were made by ten different designers. All designers have a blog or an Etsy-shop (or both) that you might have seen around already. I will blog about them in the upcoming weeks. Even if you're not interested in buying the book it's really nice to get to know the contributors, because their work is amazing.
The book is available in two versions (see below for the cover and the difference): a version with UK/English patterns (click here) and a version with US/English patterns (click here) and also in Dutch (click here). If you decide to buy the book, I hope you'll like it. I crocheted all projects that I made for this book with Phildar Coton 3. If you decide to buy the book and make my patterns, I advise you to use this yarn as it is not only a very lovely yarn, it will also give the best result for my projects. Have a lovely Sunday!



UK version
US version

20 comments:

  1. proficiat ! Het zie er een tof boek uit!

    ReplyDelete
  2. Wow, congratulations! You can be very proud! These projects look awesome!
    Greetings from Germany
    Jana

    ReplyDelete
  3. Super dat jou creaties in het boek staan. De cover ziet er super uit met die vrolijke kleurtjes. Leuk dat je er nog over gaat bloggen.
    Groetjes Daisy
    (www.molemiekeshobby.blogspot.be)

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit!

    ReplyDelete
  5. Ohhhh, wat ontzettend leuk zeg! Wat lijkt me dat moeilijk om je mond over te houden, haha, maar nu mag het dus! Zeer veelbelovende kleurrijke covers, gefeliciteerd, ben benieuwd naar de inhoud, groet Francien

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi dat was zeker lastig Francien, maar gelukkig hoeft het nu niet meer :-) Groetjes, Annemarie

      Delete
  6. Oh dat ziet er mooi uit, maar wat een blunder dat 't niet meteen in NL uitgegeven wordt. Nederland is toch momenteel 1 van de haaklanden. Zo jammer dit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Loes, ik snap je teleurstelling, maar de uitgever is Engels dus dan ligt het niet voor de hand dat die het boek in het Nederlands uitgeeft. De Engelse/Amerikaanse markt is vele malen groter dan de Nederlandse. Alleen als een Nederlandse uitgever bereid is het boek te vertalen voor de Nederlandse markt zal er een vertaald exemplaar van komen. Laten we hopen dat een uitgever die geinteresseerd is meeleest :-)
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  7. Leuk zeg! Ziet er mooi uit. Je mag er fier op zijn dat je daar aan hebt bijgedragen!
    Ik heb ook net een boek uitgebracht en de euforie is heerlijk :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. He wat leuk! Ik heb meteen op je blog gekeken en zag je geweldig leuke boekje Rokjes Haken. Het ziet er erg mooi uit. Ik wens je heel veel succes met de verkoop. Groetjes, Annemarie

      Delete
  8. You should be proud, its gorgeous and very helpful. I love your site. I follow and share. I read every post. I also use and clink on linky day. Thanks!

    ReplyDelete
  9. Dat ziet er vrolijk en kleurrijk uit, die Nederlandse versie komt er vast wel!
    Groetjes, Annemieke

    ReplyDelete
  10. Wat knap dat je het toch voor je hebt kunnen houden!! De kaft van het boek ziet er al kleurrijk uit.
    Groetjes Patricia

    ReplyDelete
  11. Yeah!!! eindelijk :) Super gaaf!!! Echt heel stoer! Liefs Liasnne

    ReplyDelete
  12. Wow wat gaaf! Ik benieuwd naar jouw volgende blogjes.

    ReplyDelete
  13. I am not sure my last comment submitted correctly so I will try again.

    Congratulations :) this is great news and you should be so proud of yourself. Thanks for telling us about this new book, the photos on the front definitely tempt me to want to buy it. I will certainly check it out :). Rosie.

    ReplyDelete
  14. Snap dat je trots bent! Heel erg leuk, super gave haaksels van jou! Lieve groet

    ReplyDelete
  15. Het boek en alles wat erin staat ziet een super mooi uit. Vrolijk en modern. Gaaf dat jouw patronen ook in dit boek staan. Echt iets om terecht trots op te zijn.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  16. Congratulations! Everything looks just gorgeous - can't wait to see it in print!

    Jenn

    ReplyDelete
  17. proficiat!

    Ik krijg spontaan zin om het te gaan kopen!

    Het ziet er heel erg "dachshundie" uit.
    Kijk maar bij mij:
    http://www.homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    ReplyDelete