Monday, October 14, 2013

And the winner is..


















Wil je wel geloven dat het enorm moeilijk was om te kiezen uit alle mensen die aangedragen werden om het exemplaar van Simply Crochet te ontvangen? Na de eerste vijf reacties wist ik al dat het moeilijk zou worden, en uiteindelijk waren er 63 voorstellen. Hoe moest ik daar nu uit kiezen. Het liefst had ik iedereen een kadootje gegeven, maar dat gaat niet. Dus uiteindelijk heb ik iemand uitgekozen die ik hopelijk blij ga maken met dit tijdschrift. Het is Haakjuffie. Ik zal haar zelf een berichtje sturen zodat ze ook jullie reacties kan lezen. Ik hoop dat ze er heel blij mee gaat zijn.
De patroontjes van Roodkapje en de Wolf zoals op de foto hierboven zit trouwens als bijlage bij de Simply Crochet. Ze zijn ontworpen door Lee Mei Li van de blog amiguruMEI. Klik hier om naar haar blog te gaan. Het filmpje hieronder is gemaakt door het team van Simply Crochet.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen met deze Giveaway, a.s. woensdag is er weer een nieuwe!

Can you believe that it was extremely hard to choose a winner out of all people that were nominated to win the issue of Simply Crochet? After the first five comments I already new it was going to be difficult, and eventually it turned out to be 63 nominees. How was I supposed to pick someone? I would have loved to give everyone a present, but that's not possible. So I chose somone who will hopefully be very happy with this magazine. It's Haakjuffie. I will send her a message myself so she can read all of your sweet comments. I hope she will be very happy with the mag, but I'm sure she will.
The patterns of Little Red & Baby Wolf as shown on the picture above are part of the Simply Crochet. They were designed by Lee Mei Li of the blog amiguruMEI. Click here to go to her blog. The stop-motion below was made by the team of Simply Crochet.
I would like to thank everyone who joined this Giveaway. This wednesday there will be a new one!

16 comments:

  1. Ik ben helemaal blij! Wat mij betreft heb je goed gekozen... Maar ja, dat het moeilijk was om te kiezen, dat kan ik me best voorstellen. gr. Hennie

    ReplyDelete
  2. dank je wel voor de leuke kans enne haakjuffie feliessss

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  3. Uitstekende keus, want Haakjuffie doet en betekent veel voor anderen. Ze kan op dit moment zelf een steuntje in de rug gebruiken.
    Haakjuffie, gefeliciteerd en geniet van het fijne haakblad.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  4. Haakjuffie gefeliciteerd met dit onwijs leuke blad!

    ReplyDelete
  5. Het blad is een fijne 'opkikker' voor * haakjuffie* !!

    ReplyDelete
  6. Jaa Haakjuffie, goede keuze, X

    ReplyDelete
  7. De keuze zal ongetwijfeld heel erg moeilijk zijn geweest. Maaruhh...ik ben blij met je keuze :)
    * Haakjuffie * gefeliciteerd! Hoop dat je volop van het blad kunt genieten!

    ReplyDelete
  8. Gefeliciteerd. Geniet ervan.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  9. YES!!!! Helemaal goed voor Haakjuffie!!!
    Liefs Theetje

    ReplyDelete
  10. Gefeliciteerd haakjuffie. En Annemarie bedankt voor de gegeven kans.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  11. Haakjuffie gefeliciteerd! Annemarie ,dank je wel voor deze leuke weggever!

    ReplyDelete
  12. Goede keus! Volgens mij kan ze wel iets positiefs gebruiken. En ze is er goed in om andere op te fleuren.
    JennekedL

    ReplyDelete
  13. Gefeliciteerd haakjuffie ;) ik hoop dat je er hele leuke nieuwe projecten van zult gaan maken!

    ReplyDelete